Головна » 2016 » Листопад » 5 » Педагогічний колектив школи за соціалізацію особистості в процесі навчання і виховання
11:16
Педагогічний колектив школи за соціалізацію особистості в процесі навчання і виховання

Педагогічний колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №60 в 2016-2017 навчальному році розпочав роботу над новою науково-методичною проблемною темою: ««Соціалізація особистості в процесі  навчання і виховання, яку визначили  на 5 років (2016-2021 рр)

2 листопада 2016 р. провели педагогічну раду з питання: ««Соціалізація шкільного середовища – запорука мобільного входження особистості в інформаційне та культурне соціальне оточення»

Педагогічна рада пройшла цікаво, на досить високому рівні, Форма її проведення , як це практикується в школі. була нетрадиційною: «Рефлексія – особливий вид мислення та етап уроку». Під керівництвом досвідченого менеджера – заступника директора з навчально-виховної роботи Мартиченко Т.М., були визначені групи:

  1. феєрія кольору;
  2. бортовий журнал;
  3. смайлики;
  4. пейзаж;
  5. рефлексивна мішень;
  6. риб’ячий скелет;
  7. синквейн;

Вчителі не лише були виконавцями рефлексії змісту матеріалу педагогічної ради, а й визначали, що з рефлексії діяльності можуть використати на своїх уроках. Отже, мали від цього подвійну користь.

Доповідь Мартиченко Т.М., виступи вчителів супроводжувались відеоматеріалами, які розкривали питання педради за результатами навчально-виховного процесу в школі.

Для роботи над проблемною темою вчителі організували творчі групи:

  • Інноваційні виховні технології  в роботі класного керівника.
  • Вивчення психолого-педагогічних теорій І.Д.Беха
  • Навчання у початковій школі  як цілісний творчий процес.
  • Діяльнісний підхід викладанні предметів природничо-математичного циклу.
  • Розвиток критичного мислення особистості
  • Формування соціально активної особистості
  • Режисура педагогічної діяльності.
  • Розвиток  читацької активності, поетичної творчості.
  • Робота дитячої психологічної служби
  • Інноваційна робота з батьками.
  • Впровадження елементів інноваційних технологій «Пізнезнайко», «Інтелект нації».

Особливе зацікавлення вчителів викликав момент підведення підсумків педради. Кожна група висловила своє бачення питання соціалізації шкільного середовища як запоруки мобільного входження особистості в інформаційне та культурне соціальне середовище, оцінила роботу педагогічної ради.

З новим поглядом на психолого-педагогічні питання в навчально-виховному процесі вчителі закінчили свій шкільний форум.

Попереду – цікава робота. Кожен педагог працюватиме так, щоб принести свій вклад в загальношкільну справу соціалізації особистості в процесі навчання і виховання.

 

Переглядів: 75 | Додав: kravchenko_nv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar